Menü

AromaBelle Blog

Ezért hibás az elképzelés, ami a meditációról él a fejedben – megcáfoljuk a 3 legnépszerűbb tévhitet

Ebben a stresszes, rohanó világban egyre nagyobb teret hódít magának a meditáció, mivel bizonyítottan csökkenti a szorongás tüneteit és hatékonyan le tudja vezetni a felgyülemlett feszültséget[1]. Ám sokakban olyan tévhitek élnek a meditálással kapcsolatban, amik miatt ki sem merik próbálni ezt a nyugtató tevékenységet. Ebben a cikkben kifejtjük a 3 legelterjedtebb tévhitet és azt is, hogy miért nem igazak.

 

[1] Elizabeth A. Hoge, M.D., Eric Bui, M.D., Luana Marques, PhD, Christina A. Metcalf, B.A., Laura K. Morris, B.A., Donald J. Robinaugh, M.A, John J. Worthington, M.D., Mark H. Pollack, M.D., and Naomi M. Simon, M.D.: Randomized Controlled Trial of Mindfulness Meditation for Generalized Anxiety Disorder: Effects on Anxiety and Stress Reactivity - https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3772979/

Ezzel a két módszerrel garantáltan enyhíthetsz az izomfájdalmakon!

Az izomfájdalom nyugati világ egyik legelterjedtebb egészségügyi problémája: az Amerikai Egyesült Államok felnőtt lakosságának közel 23%-a érintett[1], így ha neked is vannak fájó ízületeid, akkor nem vagy egyedül ezzel a problémával.

 

[1] Centers of Disease Controll and Prevention: Arthritis - https://www.cdc.gov/chronicdisease/resources/publications/factsheets/arthritis.htm

Ezzel a 3 gyógynövénnyel garantáltan szúnyogmentessé varázsolhatod az otthonod!

A szúnyogok mindenki életét megnehezítik a nyári hónapok alatt, így már június első heteiben érdemes felkészülni a bekövetkező szúnyoginvázióra. Nemcsak bolti rovarirtó szerekkel tudjuk elűzni a vérszívókat, hanem a gyógynövények intenzív illatával is, ami sokkal természetesebb és költséghatékonyabb megoldás lehet. Ebben a cikkben összeszedtünk 3 gyógynövényt, amikkel távol tarthatod a szúnyogokat.

Ezért melegíts be minden edzés előtt!

Manapság egyre többen edzenek otthon, hiszen ez a legpraktikusabb módja mozgásigényünk kielégítésének, viszont sokan lecsalják az egyik legfontosabb részét az edzéseknek: a bemelegítést, pedig sokkal fontosabb ízületeink átmozgatása edzés előtt, mint gondolnád. Ebből a cikkből megtudhatod, miért érdemes jól bemelegíteni izmainkat edzés előtt, továbbá arra is kitérünk, hogyan melegíts be megfelelően.

Így mérsékelheted a striák kialakulását!

A várandós nők 50-90%-a szerez striákat a terhesség alatt[1], így a várandósság egyik legelterjedtebb velejárójává vált. Bár a bőrünkön húzódó csíkok testünk változásának természetes velejárója, lehet, hogy téged is zavarnak, ezért összegyűjtöttünk pár tippet, amivel mérsékelheted a kialakulásukat!


[1] Miriam Brennan, Mike Clarke & Declan Devane: The use of anti stretch marks’ products by women in pregnancy: a descriptive, cross-sectional survey - https://bmcpregnancychildbirth.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12884-016-1075-9

Emlékszel azokra az időkre, amikor még tudtál aludni?

A Centers of Disease Controll and Prevention felmérése szerint[1] az amerikai lakosság egyharmada kevesebb, mint 7 órát alszik naponta, ami nem egy biztató adat. Ugyanis egy átlagos felnőttnek napi 8-9 óra alvásra van szüksége[2] az egészséges működéshez. Az egészségtelen alvási szokások miatt a krónikus alváshiány korunk egyik népbetegségévé vált[3].


[1] Centers for Disease Control and Prevention: 1 in 3 adults don’t get enough sleep - https://www.cdc.gov/media/releases/2016/p0215-enough-sleep.html

[2] Centers of Disease Control and Prevention: How Much Sleep Do I Need? - https://www.cdc.gov/sleep/about_sleep/how_much_sleep.html

[3] Centers for Disease Control and Prevention: 1 in 3 adults don’t get enough sleep - https://www.cdc.gov/media/releases/2016/p0215-enough-sleep.html

 

 

Ezzel az 5 természetes módszerrel könnyedén mérsékelheted a menstruációs fájdalmakat!

A menstruáció meg tudja nehezíteni a mindennapjainkat. A kínzó alhasi görcsök, az ingerlékenység és a hangulatingadozások akár elviselhetetlenné tudják tenni a hónap piros betűs szakaszát.

Ha te is ilyen problémákkal küzdesz, van egy jó hírünk számodra: nem kell belenyugodnod a fájdalmakba, ugyanis pár praktika alkalmazásával jelentősen mérsékelhetőek a kínok. Ebből a cikkből megtudhatod, hogyan lehetnek fájdalommentes piros napjaid!

Így előzheted meg a mell sebesedését!

Gyermeked születése igazi csoda lehetett számodra, ám a boldogság soha nem felhőtlen az elején. Ugyanis a baba gondozása és a gyereknevelés olyan kihívások elé állíthat téged, amikkel idáig még nem kellett szembesülnöd.

Ilyen például a szoptatás is, ami könnyen mellsebesedést okozhat a kismamáknak. Ez a jelenség az egyik leggyakrabban előforduló probléma a szoptató nők körében, ami megnehezítheti a táplálás természetes folyamatát. Ám pár egyszerű tanács megfogadásával könnyedén megelőzheted ezt a kellemetlenséget!

Így erősítsd meg gyermeked immunrendszerét!

A gyerekek immunrendszere elég éretlen az első hónapokban, néhány hónapra szüksége van ahhoz, hogy kellőképpen megerősödjön. Éppen ezért nem árt immunerősítő módszerekkel támogatni a fejlődésüket, ebben a cikkben ehhez a folyamathoz kapsz egy kis segítséget.

4 módszer, amivel mérsékelheted a ráncok kialakulását!

Az idő mindannyiunk kinézetén nyomot hagy: az évek előrehaladtával bőrünk veszthet ragyogásából, egyre szárazabbá és ráncosabbá válhat. Ezek a tünetek mind az öregedés velejárói, amik talán neked is fejfájást okoznak. Viszont van egy jó hírünk: egy kis odafigyeléssel kordában tarthatod őket.

Ebben a cikkben összeszedtünk pár tanácsot, aminek betartásával még 50 évesen is olyan arcbőröd lehet, amire csak irigykednek a fiatalok!

Keresés